سه‌شنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۹

گاهي اوقات

يكي از دوستان عادت دارد بگويد: " گاهاً (گاهي اوقات ؛ بعضاً؛ بعضي اوقات ؛ برخي مواقع)  بچه ها يك كارهايي مي كنند كه آدم ...."  يعني گاهي اوقات يك سري چيزهاي عجيب و خارق العاده اي در اين مملكت  اتفاق مي افتد.
اما من مي گويم اصلاً هم عجيب نيست چون نام اين خراب شده، ايران است. به نمونه هايي از اين دست توجه نشان بدهيد.

از آنجا كه در هفته ي مقدس دفاع مقـدس قرار گرفته ايم؛ طبيعي است كه گاهاً ( گاهي اوقات ) متوجه اين سؤال شويم كه چقدر در زندگيمان كار صواب كرده ايم و ثواب اش را برده ايم!


مشهد - ميدان (فلكه) جانباز ( اينور پروما)


۲۱ نظر:

Hel. گفت...

چی بگم...

Hel. گفت...

هر چی بخوای بگی توهین می شه یا یکی می آد می گه "این که اسلام نیت... اینا اشتباه فهمیدن... اسلام ناب یه چیز دیگه ست..."

یازده دقیقه گفت...

ازین تابلوها که تو همه ی میدونای مشهد کاشتن مرتضی جان.. همین یه جا نیس که. خودم دفعه ی اول که دیدیم باورت میشه از شدت تعجب بود یا عصبانیت نمی دونم، عضله ی گردنم گرفت...

Morteza گفت...

پاسخ ها=
يازده دقيقه: آخه ميدوني من جاهاي ديگه يعني ميدان هاي ديگه رو ديدم اما اين يكي شعر رو جايي ديگه نديدم " مر گ بر آمريكا- ثواب داره"
هم خنده دار بود هم گريه دار و عصباني كننده ... آخه كدوم دينه كه ميگه لعن و نفرين به يك ملت ؛ ثواب داره؟

Morteza گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Morteza گفت...

پاسخ ها=
Helen : هلن جان ؛ راحت باش ؛ حرف دلت رو بزن ... واقعا در اينجا مشخص ميشه اين همه حديثي كه وجود داره احتمال زياد به دست چنين مجانيني ساخته ، پرداخته ميشه و به كتب حديث شيعه راه پيدا مي كند~

Unknown گفت...

وای این پلاکاردهای مسخره رو دیده بودم اما این یکیش که ثواب داره رو ندیده بودم. به شدت منتظر روزی ام که اینها تموم شن. می دونم تو این انتظار تنها نیستم.

Mahdi.Driver گفت...

مرتضی من اشتباه کردم هرچی تو بگی ولی جوابت را بشنو
گاهاً و نه البته گاهی، چرا که گاه و بی گاهی،از در ناآگاهی،در بی گاهی،با بی گناهی، عزیز تا آگاهی میگوید:
که ایضاً و عیناً و کلاً گویند:بعضاً، حال اینکه، گاهاً بعضی ها گویند:بعضاً، نه کلاً و تماماً.
جداً و شدیداً و اتفاقاً، گاهاً به و بعضاً که
have fun

Morteza گفت...

پاسخ ها =
يلدا : استغفرالله آبجي ... مگه ميشه من منتظر نباشم .. ما همه بايد منتظر باشيم ... اون هم از منتظران مصلح .. بله ان شاءالله همين جمعه مي آيد هر جا باشد

Mahdi.Driver گفت...

این زبان فارسی کنونی چی داره که اینقدر ازش دفاع می کنی؟؟؟؟؟؟
اینقدر رو اعصاب من دنده عوض نکن

Morteza گفت...

پاسخ ها=
Mahdi.Driver: باز تو چاي نخورده ؛ مست كردي !؟ جلف هرزه

Morteza گفت...

آقاي عرب چرا بر نمي گردي به همون خليج هميشه عرب ... اونجا كه ديگه مي توني بدون مزاحمت از واژه ي " گاهاً" به كرات استفاده كني ... البته بعد از اينكه حرف "گ" به زبان برادران و خواهران عرب وارد شد ...

Mahdi.Driver گفت...

من این لغت را از زبان دانشمند بزرگ عرب "ابو علی سینا"،که در کنار خلیج همیشه عرب میزیست شنیدم

نیلوفر گفت...

خدا وکیلی اون مرگ بر آمریکاش خیلی باحال بود. دییییییییییییییییی

درخت ابدی گفت...

"گاها" رو هر وقت می شنوم عصبی می شم. فکر می کنن خیلی شیکه.
ثواب دنیوی این توصیه رو زیاد بردیم تا حالا.

ايوب گفت...

منتظر حذف حماقت و ناداني از جامعه ايرانيم
بجاي اين پلاكارد باشه كنسرت گوگوش 5مهر ... فكر كن

Sadegh گفت...

یاشاسین

تو این خراب شده چی درسته که اینش باشه؟ یکی از واجب ترین نیازهای ما با بدبختی گیر میاد که آخرشم ختم میشه به بیمارستان و سرم و چهل روز نجسی!

Morteza گفت...

پاسخ ها:
صادق= برادر من من كه گفتم دست ساز مصرف نكنيد ... آخه نه كلاس داره .. نه مطمئن هست ... بريد مطمئن ش رو مصرف كنيد ... تا كارتون به بيمارستان و سرم نكشه ... فقط درصدش بالاست ؛ نجسي اش 45 روز ميشه ...

Mahdi.Driver گفت...

باز کی به کی میگه
fucking funny

شاه رخ گفت...

سرعتم پايينه عكسا نصفه ميان بالا نكاه ش رو نمي گيرم
سلام

Morteza گفت...

پاسخ ها=
شاه رخ: هيچي بابا .. نوشته "مر گبر آمريكا ثواب داره"