چهارشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۸۹

به احترام زن بابا

خیلی وقته که دیگه فوتبال نگاه نمی کنم ، تماشا هم  نمی کنم !!!ا
یادم نیست از فینال لیگ قهرمانان سال 1999 بین بایرن مونیخ و منچستر یونایتد، تا به الآن این دو تیم چند بار دیگه با هم بازی کرده اند، اما امشب تو مرحله یک چهارم با هم بازی داشتند.  بایرن مونیخ 2 به یک  بازی امشب رو برد تا انتقامی باشه به شکست یازده سال پیش که 2 به یک باخته بود و قهرمانی رو از دست داد. از همون موقع نفرتم از این منچستری ها بیشتر شد. فکرش رو بکن تا دقیقه 90 یک به هیچ بازی رو بردی و قهرمان اروپایی اما در عرض 2 دقیقه 2 تا گل بخوری و هیچی به هیچی.
یکی از بدترین خاطرات ام همون شب بود که فرداش هم سر جلسه امتحان شیمی نرفتم.
گل دقیقه 93 تدی شیرینگهام هیچ وقت یادم نمیره. حالا بعد از یازده سال تقریبا همچین بلایی سر خود یونایتدی ها میاد؛ البته با این تفاوت که اون بازی فینال بود و این بازی یک چهارم . اون تک بازی بود و این هنوز دور برگشتش مونده و فرصت جبران برای یونایتدی ها هست.
تو بازی امشب وین رونی دقیقه 2 برای انگلیسی ها و فرانک ریبری حول و حوش دقیقه 75 و ایویتسا اولیچ دقیقه 92 برای آلمانی ها گل زدند.
---------------------------------
آقای گزارشگر میاد و میگه به احترام سریال ( زن بابا) نیمه اول بازی رو پخش نکردیم اما به جاش نیمه دوم رو زنده پخش می کنیم!!! ( به قول بچه های اون وبلاگه : مملکته داریم؟!! )
---------------------------------

چند هفته پیش هم تو مرحله قبل همین لیگ قهرمانان، بازی آث میلان با منچستر یونایتد که بازی پر گلی بود؛ یکی از گلهای منچستر رو پارک کره ای زد. آقای گزارشگر فرمود: " شهر اینقدر شلوغ شده که پارک هم میاد و گل میزنه."
یکی نیست بگه مرتیکه ، لابد اون زمانی هم که علی دایی به چلسی و آث میلان گل میزد ، شهر اینقدر خرتوخر بود که علی دایی گل میزد.
باز یکی نیست بگه : پارک اگه در بالاترین سطح فوتبال دنیا نبود منچستر یونایتد مغز خر نخورده که میلیون میلیون پول بده و همچین بازیکنی بخره و تقریبا همیشه هم جزء بازیکنان فیکس باشه.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر فوتبال! این پست را باید مادرمان بخواند نظر بدهد! در این زمینه بنده زیر صفر تشریف دارم و تیم ملی ایران هم در نظرم همان تیم جام جهانی 98 است هنوز!

واقعا هفته ی اول بهار همونی بود که گفتی!!

ناشناس گفت...

اين گزارشگرهاي ما روبايد طلا گرفت با اين سوتي هاشون بابا

ناشناس گفت...

سلام آريالا مرتضی.منم فوتبالی نیستم. ولی هر وقت نود میده به خاطر کل کل عادل با بقیه نیگا میکنم!!

یلدا گفت...

ناشناس بالایی منم!!! اسم یادم رفت.

صنم گفت...

قبلنا بیشتر فوتبال میدیدم اما الان فقط از دادشم میپرسم حال و احوال تیم مورد علاقه ام رئال چطوره؟؟:دی
ولی از اینکه بگذریم اهمیت سریال زن با با .........
هرچی سریال خاله زنکی تر و مسخره تر
طرفدارانش بیشتر !!!!

صنم گفت...

خوشحالم که به بلاگت اومدم :)

یلدا گفت...

آپ نکردی که...