یکشنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۹

مکانی برای تصمیم گیری

خوک بالدار! گامبوی لاغر! اینها واژگانی هستند که برادر برای بیدار کردن من که در توالت خوابم برده است استفاده می کند ... البته من خوابم نبرده بود بلکه غرق شده بودم نه در کثافت که در افکارم.  روزانه به طور متوسط تقریباً 15 تا 20 دقیقه از وقت بی ارزشم را در توالت به سر می برم ( البته هر وعده اینقدر طول می کشد) و در این حین به تمرین دیالوگ نمایشنامه های فی البداهه ی خودساخته ام مشغولم و کمتر به اتخاذ تصمیم می پردازم در حالی که همین چند روز پیش بود که بهروز با جدیت گفت بیشتر تصمیم های مهم زندگیش را در توالت می گیرد اما من بیشتر تصمیم گیری های مهم من در بستر خواب اتفاق می افتد. وجه اشتراک بین این دو مکان را می توانم به کار افتادن قوه ی تخیل و حس مثبت اندیشی و البته محال اندیشی در آنها ذکر کنم. شما چه؟ شما کجا و چه موقع تصمیمات مهم زندگی را می گیرید؟

۱۰ نظر:

Hel. گفت...

من تصمیمات مهم زندگی مو تو حمام می گیرم.
شاید به همین خاصره که حمام رفتن هام طولانیه.

زکریا گفت...

موری من تو خونه ای که طراحی می کنم برا خودم حتما یه کتابخونه جمع و جور توش میذارم
بسیار کاربردیه :)
من اصولا خیلی تصمیم مهم نمی گیرم

Unknown گفت...

خانواده با این حرکت من آشنایی کامل دارند. همیشه دو سه تا کتاب و دفتر زیر بغلم می زنم و رهسپار دستشویی می شوم. (:D) هربار هم همین بیست دقیقه نیم ساعتی که شما هم فرمودید را آنجا هستم و از اینکه جایی هستم که هیچ کس مزاحمم نمی شود بسیار حال می کنم.

Morteza گفت...

پاسخ ها=
Helen= سلام هلن. برام خیلی عجیبه که کسی بتونه توی حموم تصمیم مهم بگیره چون من که خودم معمولا در حال اجرای اپرا هستم. از موقعی هم که دیگه بابام منو حمام نمی بره بیشتر از 20 دقیقه نمی تونم توی حمام وایسم... می دونید یکی از اجزای نوستالژی حموم چی هست برای من = بله درست حدس زدی ( نزدید) = روشو(ر) + کیسه . چیزی که امروز به ندرت در حمامی پیدا می شود

Morteza گفت...

پاسخ ها
زکریا= شاید بشه توی کتابخونه تصمیم گرفت . اما من هر وقت رفتم کتابخونه گرسنه شده ام. و تنها تصمیمی هم که قادر بودم بگیرم سیر کردن شکمم بوده بعدش هم برمی گردم خانه

Morteza گفت...

پاسخ ها
یلدا= دو سه تا کتاب یکمی زیاد نیست برای وقت نیم ساعت ... در هر صورت من بدون تجهیزات می رم

پریزاد گفت...

تا اونجا که یادم میاد من کلی تصمیم مهم موقع خوابیدن می گیرم اما اول صبح که می خوام حاضر شم انجامشون بدم فحشهای ناموسی نثار اون کسی می کنم که اول صبح رو برای انجام اینچنین عهد و قرارها تعیین کرده ، در نتیجه بنده تصمیمات مهم رو وقتی خواب آلودم اونم اول صبح می گیرم :دی

Morteza گفت...

پاسخ ها=
پریزاد: باهات موافقم اما با چند روز تمرین میشه به مشکل بلند شدن از خواب صبح زود غلبه کرد ... من خودم رکورد بیخوابی به مدت 5/3 شبانه روز کامل را تجربه کرده ام

یک مالیخولیایی گفت...

من یا تو حموم یا در بستر خواب.

Mahdi.Driver گفت...

به تمام برادران و خواهران که در مکان هایی چون دستشویی و حمام و از این قبیل مکان ها تصمیم میگیرن باید بگم تحقیقات نشون داده اصلا حرکت جالبی نیست به دلیل... بماند.
من تصمیمات مهم را وقتی همه تو خونه خواب هستن میگیرم