جمعه، مهر ۱۶، ۱۳۸۹

UZUN İNCE BİR YOLDAYIM

صادق جان از اونجایی که هروقت منو می بینی این ترانه رو تا 2 خط اولش برام میخونی و منتظر میمونی که من ادامه بدم و من هم بلدش نیستم متنش رو اینجا گذاشتم تا حفظش کنی تا ان شالله به طور هماهنگ برای بچه ها اجرا کنیم.


Uzun ince bir yoldayım

Gidiyorum gündüz gece

Bilmiyorum ne haldayım

Gidiyorum gündüz gece



Dünyaya geldiğim anda

Yürüdüm aynı zamanda

İki kapılı bir handa

Gidiyorum gündüz gece



Uykuda dahi yürüyom

Kalkmaya sebep arıyom

Gidenleri hep görüyom

Gidiyorum gündüz gece





Kırk dokuz yıl bu yollarda

Ovada dağda çöllerde

Düşmüşüm gurbet ellerde

Gidiyorum gündüz gece

Düşünülürse derince

Irak görünür görünce

Yol bir dakka miktarınca

Gidiyorum gündüz gece


Şaşar Veysel işbu hâle

Gâh ağlaya gâhi güle

Yetişmek için menzile

Gidiyorum gündüz gece

۶ نظر:

افسانه گفت...

منکه از روش هم نتونستم بخونم!

Mahdi.Driver گفت...

آقای......
چرا وبلاگت را به این چیزهای مضموم ملوث میکنی؟؟
حالا من خودم را کنترل می کنم.
مشکل اینجاست که خودت مور مورت می شه ولی صادق را وسط میکشی

صادق گفت...

دمت گرم مری جون... خاطراتو زنده کردی... من این آلبوم تارکان کاستشو داشتم که از استانبول آورده بودن و تقریبا تمام آهنگاشم از بر بودم... این آهنگ و آهنگ "سرما کالبیم" خیلی احساسیه... آهنگ "دودو" هم که خوراک اون قر کمر لامسبته!!! خلاصه آهنگشو هم باید دانلود کنیم همخونی کنیم با هم... آقا مهدی شمام اگه با آهنگ ترکی به رقص نمیای همان رضا کریمی بودی :)

Morteza گفت...

Merhaba Akrdas... Seni Cok Seviyorum... Senin Cevabini Mahdiye cok sicakmis

صادق گفت...

یاشاسین مرتضی... همین الآن آهنگو دانلود کردم رو سیستم انتشارات موجوده... فلش بیار بریزم

Mahdi.Driver گفت...

man bishtar mori joon