جمعه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۹

میگ میگ

هنوز خودم ندیده ام یعنی تماشایش نکرده ام که میگ میگ پس از سالها دست نیافتنی بودن بالأخره به چنگال آن گرگ مفلوک می افتد. اما خُب حتماً نگاه خواهم کرد.
ظاهراً بروکلین یا رومئو یکی از فرزندان بکهام، کلافه از دست میگ میگ به پدر می گوید چرا آقا گرگه نمی تواند این پرنده ی لعنتی را بگیرد؟! و بکهام با والت دیزنی تماس گرفته و این قسمت از کارتون به سفارش او برای خرسند کردن فرزندانش ساخته می شود.

پ.ن.1 : وقتی سرمایه داری به رؤیاهای کودکانه یمان نیز رخنه می کند!!!
پ.ن.2: اینکه یک روزی بالأخره چنین اتفاقی باید می افتاد برایم آرزو بود اما به طور طبیعیش!!!

۱۵ نظر:

یازده دقیقه گفت...

سرمایه داری به کجا رخنخ نکرده...

Morteza گفت...

سؤال سختی است!

سلمان گفت...

نه!
یعنی واقعا رفته واسه بچه ش دستور قتل road runner رو داده؟!
یعنی کمپانی وارنر هم قبول کرده که coyote شکارش کنه؟!
پناه بر خدا

پریزاد گفت...

من دیدم و دلم سوخت

یک عدد جوجه گفت...

من دیدم.خیلی حس خوبی بود.حالا نه اینکه فک کنی بدجنسم ها ولی دیگه کفری شده بودم از دست میگ میگ.

یک مالیخولیایی گفت...

من همین جا از فرزندان بکهام تشکر می کنم.کلی آدم رو به آرزوشون رسوندن!...ایده پستت عالی بود!

ناشناس گفت...

من دوست داشتم بشتر زجرش بده !
خیلی سریع حسابشو دخلشو آورد!
ولی لدت بردم

مرجان گفت...

دارم فكر ميكنم وقتي به همين راحتي ارزوهاشون براورده ميشه چه ارزويي براشون ميمونه؟؟؟؟!!!
وقتي تا لب تر كني همه چيز مهيا بشه اون وقت لذت بدست اوردن چي ميشه؟!!!!
يعني ما غير طبيعي هستيم كه براي ارزوامون كلي تلاش ميكنيم و به خيلي هاشون نميرسيم؟!!يا اونا كه اصلا معني نياز رو نميدونن؟!!!

سلمان گفت...

میشه بگن از کجا میشه این صحنه ی فجیع رو دید؟
کجا پخش کرده؟
):

پریزاد گفت...

اونایی که ندیدن می تونن از این لینک دانلودش کنن

http://www.4shared.com/video/ZrYVuj2q/Road_Runner.html

mahdi.driver گفت...

من همیشه برام سوال بود که این گرگ بدبخت این همه وسیله برای گرفتن میگ میگ را از کجا تهیه می کنه؟ و آیا در جایی که این همه فروشگاه برای خرید اون وسایل هست یک fast food وجود نداره که بتونه شکمش را سیر کنه و مجبور نباشه برای 4تیکه پوست و استخوان خودش را به زحمت بندازه؟

ناشناس گفت...

کاش یکی دیگه از این مایه دارا یه فکری به حالِ تامِ بیچاره می کردند.
این جری هم همش رو اعصابه

زکریا گفت...

واااي حال كردم
اينقدر حرصم مي خورد كه اون موجود احمق تمام نقشه هاي مهندسي ميگ ميگ رو به گا مي داد . اين پايان يعني غلبه تفكر و مهندسي بر احساس و شانس و تقدير . من كه كلي حال كردم
دو رومئو بكهام گرم
زنده باد بورژوازي

دانای کل گفت...

نه سالها پیش سازنده رود رانر( همون میگ میگ) اعلام میکنه که قسمت آخرشو ساخته که در اون کشته میشه و بعد ملت میرزین جلو خونه یارو آی اعتصابی میکنن در حد یه هفته که توی ذاتت اگه رود رانر(میگمیگ) رو بکشی خلاصه سازنده کوتاه میاد و قسمت کشتنشو پخش نمیکنه که گویا این اواخر به بیرون درز کرده این قسمت. حالا یا اینی که ماشنیدیم شایعه است یا قضیه مایه داری اريالای بکهام

محمد گفت...

می خوام قسمت آخرشو همین روزا بذارم تو فروم دانشگاه خیام، می تونی از اونجا ببینیش