چهارشنبه، تیر ۰۲، ۱۳۸۹

لذت رنج

گاهی اوقات از رنج بردن لذت می برم و نمی دانم  گلایه از رنجی که می برم یعنی چه؟ آیا می خواهم به لذت خود پایانی توجیه مند داده باشم یا خود را توجیه کنم؟ من هیچ نمی دانم!
                                                ***

آن گاه که قلبت تو را می فریبد
                        آن گاه که چشمانت به تو دروغ می گویند
                                                                            از محبوب خود چه انتظار داری؟!
آن گاه که روح زخمی ات حریصانه آغوش گرم مرگ را می جوید
                 چه به دنبال سینه های مالامال از ریا هستی؟!
آن گاه که دوستان بی آنکه بخواهند؛ خنجر بر قلبت فرود می آورند
                                          در پی کدامین همراز می گردی؟!
آن گاه که عقل و منطق؛ به سان حاکمانی جبار به پیمودن زوالی تألم بار امرت می کنند
سعادت را در کدامین عقل و منطق می جویی؟!
آن گاه که ظلمات شب، مونس روحی زجرآلود شده اند
          هنگامه ی پگاه، انوار خورشید؛ نیزه های زهرآلود دیگرند!

                    کدامین امید را امیدواری؟!


۱۲ نظر:

نیلوفر گفت...

چه ربطی داره به ریاضی؟؟؟؟؟ برو دوره ی شبکه رو دانلود کن. هیچکدومش به ریاضی ربط نداره والا..... بعدش هم همیشه این توی سرت باشه که اگه چیزی رو که یه عده انسان دیگه انجام دادن پس حتما تو هم می تونی انجامش بدی....
ببینم خنگی یا مشکل ذهنی داری؟؟؟؟ با کمی تلاش حالا یکم بیشتر تو هم می تونی. منم ریاضیم اونقدرا خوب نیست.

نیلوفر گفت...

اینم لینک دوره ها: برو ببین. من تا جایی که اطلاع دارم به ریاضی ارتباطی ندارن.
http://www.mftkaraj.com/index.aspx?siteid=1&pageid=205

زکریا گفت...

سلااااام
من اینقدر با رنچ هام رفیقم که هر روز صبح به هم سلام می کنیم . من میرم سر کارام اونم میره سر کاراش . شیب دوباره برمیگردیم پیش هم می خوابیم !!1

زکریا گفت...

راستی مرتضی منم شهرستانیم . هر 10 روز یه بار 12 ساعت با اتوبوس به لطف پلیرم می کوبم مبرم تهران
چند تا گالری . یه فیلم روی پرده خوب و یه تئاتر میرم . یه کمک کتاب می خرو و شبش برمیگردم اما این بار 6 ساعت طول می کشه چون وقتی به کتاب ها و فیلم ها و تئاتری که دیدم فکر می کنم زمان زود می گذذره برام

سلمان گفت...

تجربه همیشه بهم ثابت کرده که وقتایی که دپ میشم، از رنچ بردن خودم هم لذت میبرم!

Hel. گفت...

انگار همه یه جورایی ژنتیکی مازوخیستیم!
لینک شدید.

یازده دقیقه گفت...

رنج کشیدن روح را بزرگ میکند مرد...
من هم در عین دردهایی که از رنج هایم می کشم لذت می برم...

مرجان گفت...

هيچ اميدي وجود نداره
تازه اينو باور كردم

Hassani گفت...

gahi owghat nomidi darichehaye tazei ra be ruyat migoshayad

ناشناس گفت...

واقعا از رنج کشیدن غرق لذت میشم
با این حرفت به شدت موافقم

ناشناس گفت...

اه که چقدر به هنگام رنج هاوتلخی ها حضور خدا بیشتر احساس میشود.اه که چه رنج لذت بخشیست وقتی از رنج دیگری رنج میبری.
اه که حقیقت است که هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش میدهند
اما التماس میکنم یاد بگیریم به دیگران رنج نرسانیم
یکدیگر رانشکنیم وخردنکنیم
اگر اویی بی وفایی کرد ماوفاداربمانیم حتی اگربه قیمت خردشدن وشکستنمان تمام شود.

شاه رخ گفت...

هيچ رنجي بدون لذت نيست و بالعكس
سلام
من برگشتم